CURSO
2014/2015
LA PREHISTORIA

LA EDAD ANTIGUA


LA EDAD CONTEMPORÁNEA


EL CENSO Y EL PADRÓN

LA EMIGRAICIÓN Y LA INMIGRACIÓN


LA MATERIA

EL CLIMA
2014/2015
LA PREHISTORIA
pincha en el enlace:
LA EDAD ANTIGUA

pincha en el enlace:
LA EDAD MEDIA
pincha en el enlace:
LA EDAD CONTEMPORÁNEA
pincha en el enlace:
LOS SECTORES ECONÓMICOS
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm4_u13_act1/frame_prim.swf
EL CENSO Y EL PADRÓN

pincha en el enlace:
http://agrega2.red.es//repositorio/01022010/d8/es_2008112812_7240133/index.htmlLA EMIGRAICIÓN Y LA INMIGRACIÓN
pincha en el enlace:
LA POBLACIÓN
pincha en el enlace:
LA MATERIA
pincha en el enlace:
pincha en el enlace:
COMO SE PRONOSTICA EL TIEMPO ATMOSFÉRICO
pincha en el enlace:
EL TIEMPO ATMOSFÉRICO
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm4_u9_act2b/frame_prim.swf

pincha en el enlace:
pincha en el enlace:
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/el_suelo/las_rocas/las_rocas.HTML
pincha en el enlace:
http://catedu.es/chuegos/kono/sexto/t1/eco.swf
RELACIONES:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm4_u6_act1b/frame_prim.swf
http://evol-adaptation.weebly.com/uploads/4/6/1/4/4614054/adaptacion_seres_ecositema.swf
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/el_ecosistema/las_relaciones/las_relaciones.html
PERSONAS Y ECOSISTEMAS
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/el_ecosistema/la_conservacion/la_conservacion.HTML
http://agrega2.red.es//repositorio/01022010/ed/es_2009063012_7240044/index.HTML http://agrega.educa.madrid.org/repositorio/21052010/f4/es-ma_2010052112_9121922/index.HTML
http://agrega.educa.madrid.org/repositorio/21052010/74/es-ma_2010052112_9121852/index.HTML
CUIDEMOS NUESTRO PLANETA:
http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/agrega/repositorio/10052010/f4/es-ic_2010051013_9181557/index.HTML
LA REPRODUCCIÓN DE LAS PLANTASRELACIONES:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm4_u6_act1b/frame_prim.swf
http://evol-adaptation.weebly.com/uploads/4/6/1/4/4614054/adaptacion_seres_ecositema.swf
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/el_ecosistema/las_relaciones/las_relaciones.html
PERSONAS Y ECOSISTEMAS
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/el_ecosistema/la_conservacion/la_conservacion.HTML
http://agrega2.red.es//repositorio/01022010/ed/es_2009063012_7240044/index.HTML http://agrega.educa.madrid.org/repositorio/21052010/f4/es-ma_2010052112_9121922/index.HTML
http://agrega.educa.madrid.org/repositorio/21052010/74/es-ma_2010052112_9121852/index.HTML
CUIDEMOS NUESTRO PLANETA:
http://www3.gobiernodecanarias.org/medusa/agrega/repositorio/10052010/f4/es-ic_2010051013_9181557/index.HTML
pincha en el enlace:
pincha en el enlace:
LA NUTRICIÓN DE LAS PLANTAS

w.juntadeandalucia.es/averroes/carambolo/WEB%20JCLIC2/Agrega/Medio/Las%20plantas/contenido/cm07_oa02_es/index.HTML
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/las_plantas/contenido/cm07_oa03_es/index.html
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/las_plantas/contenido/cm07_oa03_es/index.html
LA NUTRICIÓN DE LOS ANIMALES
pincha en el enlace:
pincha en el enlace:
LOS APARATOS REPRODUCTORES
pincha en el enlace:
LA REPRODUCCIÓN
pincha en el enlace:
EL APARATO REPRODUCTOR
pincha en el enlace:
EL APARATO EXCRETOR
pincha en el enlace:
EL APARATO CIRCULATORIO
pincha en el enlace:
LA SANGRE
EL CORAZÓN
SISTEMA CIRCULATORIO
EL APARATO RESPIRATORIO
pincha en el enlace:
LA DIETA
pincha en el enlace:
EL APARATO DIGESTIVO
pincha en el enlace:
LA NUTRICIÓN Y LA DIETA
pincha en el enlace:
http://ares.cnice.mec.es/ciengehi/b/00/animaciones/a_fb04_01.HTML
http://catedu.es/chuegos/kono/quinto/t4/nutricion.swf
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/la_alimentacion/contenido/cm01_oa05_es/index.HTML
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/la_alimentacion/contenido/cm01_oa01_es/index.HTML
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/la_salud/los_nutrientes/los_nutrientes.html
http://catedu.es/chuegos/kono/quinto/t4/nutricion.swf
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/la_alimentacion/contenido/cm01_oa05_es/index.HTML
http://repositorio.educa.jccm.es/portal/odes/conocimiento_del_medio/la_alimentacion/contenido/cm01_oa01_es/index.HTML
http://cplosangeles.juntaextremadura.net/web/edilim/curso_4/cmedio/la_salud/los_nutrientes/los_nutrientes.html
------------------------------------------------------------------------
CURSO 2013/2014
LA HISTORIA
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u15_act1/frame_prim.swf
VIVIMOS CON OTRAS PERSONAS
pincha en el enlace:
la familia
la casa es cosa nuestra
http://www.portuigualdad.info/flash/juego_familia/es/presentacion.HTML
las ciudades
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u12_act1/frame_prim.swf
elementos de la localidad
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u12_act2/frame_prim.swf
http://www.portuigualdad.info/flash/juego_familia/es/presentacion.HTML
las ciudades
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u12_act1/frame_prim.swf
elementos de la localidad
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u12_act2/frame_prim.swf
el municipio
los pueblos
las ciudades
las localidades
las responsabilidades de los ciudadanos
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u13_act2/frame_prim.swf
la educación vial en la escuela
LA REPRESENTACIÓN DE LA TIERRA
pincha en el enlace:
LOS MAPAS
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u8_act2b/frame_prim.swf
pincha en el enlace: Y ENTRA EN EL APARTADO GLOBOS Y MAPAS
LOS PLANOS
pincha en el enlace:
LOS PAISAJES DE COSTA
pincha en el enlace:
LOS PAISAJES DE INTERIOR
PAISAJES DE INTERIOR
pincha en el enlace:
RELIEVE MONTAÑOSO
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u10_act2/frame_prim.swf
LOS PAISAJES NATURALES
CAMBIOS PROVOCADOS POR EL HOMBRE- PAISAJES HUMANIZADOS
pincha en el enlace:
ELEMENTOS QUE DEFINEN EL RELIEVE
pincha en el enlace:
LOS PAISAJES NATURALES
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u10_act1/frame_prim.swf
ELEMENTOS QUE DEFINEN EL PAISAJE
pincha en el enlace:
EL CICLO DEL AGUA
El agua está en constante movimiento...
LOS ESTADOS DEL AGUA
El agua en la naturaleza se encuentra en tres estados: sólido, líquido y gaseoso.
pincha en el enlace:
EL AGUA Y EL AIRE
El aire y el agua son indispensables para la vida
pincha en el enlace:
LA HIDROSFERA
Está formada por todas as augas que hai no planeta
EL AIRE Y LA ATMÓSFERA
VIAJA CON KALANI
pincha en el enlace:
LAS ESTACIONES
pincha en el enlace:
EL MOVIMIENTO DE TRASLACIÓN
Es el movimiento que realiza la tierra alrededor del sol. Dura 365 días.
para jugar pincha en el enlace:
LOS PUNTOS CARDINALES
Para situar los puntos cardinales os dejo aquí un juego
EL DIA Y LA NOCHE
EL MOVIEMINTO DE ROTACIÓN
Es el movimiento que realiza la tierra alrededor del sol. Tarda 24 horas
para jugar pincha en el enlace:
EL SISTEMA SOLAR
Juega y descubre los planetas del sistema solar:
pincha en el enlace:
http://www.primaria.librosvivos.net/archivosCMS/3/3/16/usuarios/103294/9/cm3_u9_act1/frame_prim.swf
http://ares.cnice.mec.es/ciengehi/b/03/animaciones/a_fb24_01.html
http://ares.cnice.mec.es/ciengehi/b/03/animaciones/a_fb24_01.html
PARTES DAS PLANTAS
Os dejo un juego sobre la raíz, el tallo y las hojas.
pincha en el enlace:
Actividades interactivas sobre:
- Clasificación das plantas
- Partes dunha planta
- Nacer e crecer
- Utilidades das plantas
- Coidar a Natureza
- Clasificación das plantas
- Partes dunha planta
- Nacer e crecer
- Utilidades das plantas
- Coidar a Natureza
pincha en el enlace:
CLASIFICACIÓN DAS PLANTAS
Aquí podrás encontrar:
O teu xardín.
- Partes das plantas.
- Clasificar en árbores, arbustos ou herbas
- Partes das plantas.
- Clasificar en árbores, arbustos ou herbas
pincha en el enlace:
PARTES DE UNA FLOR
Aquí encontrarás también las partes de las plantas, la clasificación de ellas y las partes de las flores.
pincha en el enlace:
CARACTERÍSTICAS DAS PLANTAS
As plantas fabrican o seu alimento, non teñen sentidos, nin se desprazan e teñen o corpo dividido en raíz, talo e follas.
Si quieres aprender un poco sobre la alimentación de las plantas pincha en este enlace:
y un enlace para que coloques las parte de la planta:
OS ANIMAIS EN PERIGO DE ESTINCIÓN
Hai animais en perigo de desaparecer por todo o mundo, por moitas razóns:
- Por pescar, cazar e capturar máis do debido.
- Acontaminación do aire e das augas.
- O cambio climático.
- Parques eólicos.
- Liñas eléctricas.....
OS ANIMAIS
CARACTERÍSTICAS DOS ANIMAIS
Os animáis caracterízanse porque: aliméntanse doutros seres vivos, teñen un o máis órganos dos sentidos e porque son capaces de mover o corpo e desprazarse.
Según onde viven
Os que viven nos medios acuáticos (océanos, ríos, lagos,...) están flotando, nadando ou fixos no fondo. Respiran dentro o fora da auga.
Os que viven nos medios terrestres (bosques, selvas, ciudades,...) corren, gabean, voan. Respiran no aire.
Según o que comen
Os animais poden ser:
- Carnívoros: son os que comen carne de animáis.
- Herbívoros: son os que comen plantas.
- Omnívoros: son os que comen animais e plantas.
Puedes jugar un ratito en estos enlaces:
Según como nacen
Os animais poden ser:
- Ovíparos: nacen de ovos.
- Vivíparos: nacen do ventre da súa nai.
Según a súa relación coas persoas
Os animais poden ser:
- Domésticos: viven baixo o coidado das persoas.
- Salvaxes: viven en liberdade por si mesmos.
Según como se desprazan
Os animais poden ser:
- Nadadores, corredores, saltadores, reptadores, voadores.....
Según teñan ou non esqueleto
Os animais poden ser:
- Invertebrados: non teñen esqueleto con columna vertebral. Moitos teñen coraza ou cuncha para protexerse. Son ovíparos.
Lembra que hai 5 Tipos:
- Medusas, corais e anémonas.
- Equinodermos.
- Vermes.
- Moluscos.
- Artrópodos.
- Vertebrados: teñen un esqueleto con columna vertebral. Case todos son vivíparos.
Lembra que hai 5 Tipos:
Os peixes
Os anfibios
Os réptiles
As Aves
Os mamíferos
A MUSCULATURA
É un conxunto de órganos que producen o movemento, chámanse músculos, están baixo a pel, recobren os osos e únense mediante tendóns.
Os músculos poden estar relaxados o contraerse cando o cerebro llo ordena.
Aquí os dejo un enlace para situar los músculos y los huesos:
O ESQUELETO
O esqueleto sostén o corpo e protexe aos órganos. Está formado polos osos (duros e ríxidos) e polas articulacións (unión de dos osos).
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
O GUSTO-A BOCA
O órgano do gusto son as papilas gustativas da lingua, que recollen a información das substancias que entran na boca e envían a información ao cerebro a través do nervio gustativo.
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
O OLFACTO- O NARIZ
O órgano do olfacto que está dentro do nariz é a pituitaria. Recolle a información do aire e a envía ao cerebro polo nervio óptico.
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
O TACTO- A PEL
O órgano do tacto é a pel, que contén diminutas terminacións de nervios que captan a temperatura ou textura dos obxectos e mandan esa información ao cerebro. Se estas sensacións son moi fortes chámase dor.
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
A ORELLA- O OÍDO
Continuamos con el órgano del oído
Aquí tenéis un video...
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
O OLLO- A VISTA
Empezamos con el órgano de la vista. Aquí os dejo un vídeo...
Aquí tenéis unos enlaces por si queréis saber un poquito más ...
FUNCIÓN DE RELACIÓN
Son as accións que realiza o noso corpo para poder sentir cousas e reacionar ante elas.
Ten tres accións: recoller información, preparar a reacción e reaccionar.
1) Recoller a información: os sentidos envían a información ao cerebro.
2) Preparar a reacción: o cerebro envía polos nervios as ordes aos aparaos necesarios.
3) Reaccionar: da maneira que requira cada situación.
SENTIMOS E REACCIONAMOS
Os órganos que nos axudan a sentir e reaccionar son:
- Os Sentidos: oído, olfato, gusto, vista, e tacto.
- O Cerebro: percibe o que sentimos polos sentidos.
- O Aparato Locomotor: fai que nos movamos.
REPRODUCÍMONOS
Podemos ter fillos grazas ao aparato reproductor. Nas mulleres chámase aparato reproductor feminino e nos homes aparato reproductor masculino.
OS ÓRGANOS E OS APARATOS DO CORPO HUMANO
O Noso corpo cando comemos e nos alimentamos quédase coas sustancias que necesita e expulsa as que non, que son perxudiciais.
Utiliza 4 aparatos: respiratorio, dixestivo, circulatorio, excretor,
* Aparato Respiratorio: colle o osíxeno e expulsa dióxido de carbono.
Y si quieres saber un poquito más...
Y si quieres saber un poquito más...
* Aparato Dixestivo: dixire os alimentos e colle deles as sustancias útiles.
Y si quieres saber un poquito más...
* Aparato Circulatorio: move o sangue polo corpo, que transporta o osíxeno e as sustancias útiles e perxudiciais.
Y si quieres saber un poquito más...
AS DIFERENZAS ENTRE AS PERSOAS
As persoas somos diferentes unhas das outras, pero temos que respetarnos.
Temos diferente estatura, cor de pel, cor de ollos....
As mulleres son de sexo feminino, teñen bulba e peitos.
Os homes son de sexo masculino, teñen pelo e testículos.
AS CARACTERÍSTICAS DOS SERES HUMANOS
Os seres humanos somos mamíferos, mamamos cando somos bebés, temos pelo e o corpo dividido en cabeza, tronco e extremidades.
Os seres humanos temos cousas iguais e outras diferentes cos demáis mamíferos: camiñamos dereitos, un gran cerebro e as mans áxiles.
Os dejo un juego muy, muy sencillito.
¡Disfrutad aprendiendo, aprended disfrutando!
Pincha en el enlace:
No hay comentarios:
Publicar un comentario